keskiviikko 4. elokuuta 2010

Elvis juhlii ja vielä vähän erkkaritunnelmaa

"Putte-pojan synttäreitä eilen vietettiin,
kera kavereiden niitä juhlittiin.
Ensin puruluut heille tarjottiin,
sitten vielä hieman liideltiin.
Ja kaikilla oli niin mukavaa,
oi, jospa kaikki ois voinu olla mukana."

Elvis juhlisti asiaankuuluvalla tavalla synttäreitään, kera kaakun ja muiden herkkujen. Tässä herran kolme vee kakku.



Sankari odottaa herkkuateriaansa


Ja eiku maistelemaan


Iltasella Elvis pääsi agitreeneihin. Treenikavereille, Pyrylle ja Silkille, Elvis tarjosi hampaita hoitavat krokopuruherkut synttäreidensä kunniaksi. Emännän muisti vähän pätkii, mutta suurinpiirtein tämmöistä pätkää mentiin tällä kertaa.



Elvarin treenit sujui hurjan hienosti! Se repäisi syntsien kunniaksi oikein mallitreenit. =D Elvari jäi kiltisti odottamaan lähtöön ja mä pääsin kolmannen hypyn luokse sitä kutsumaan. Kertaakaan Elvis ei karannut, ei edes yrittänyt. Se on jo yhden jippijeen paikka. ;) Seuraavana iloisena yllärinä oli kepit. Sisäänviennin Elvis tarvitsee (ei osaa itsenäisesti aina hakea ekaa väliä), mutta pujottelun se hoiti lähes itse. Mä kovasti yritin olla menemättä hosumaan käteni kanssa siihen viereen ja kannustin menoa vain "kepikepikepi"-hihkaisuin. Eikä se tehnyt treenien aikana kertaakaan kepeillä virhettä. Mahtaa olla enempi mun ongelma noi kepit, sillä mulla on pakkomielle mennä siihen viereen hosumaan käsineni lähes joka kerta. =) Loppuosa radasta olikin suurimmalta osin valssipyöritystä. Koitimme vaihtoehtona hypyltä 11 hypylle 12 sylikäännöstä tai ohjaaja sanoi tässä kohden oikean termin olevan ennemminkin vippaus (termistö on mulle hepreaa), mutta idean tajusin. Hienosti toimi suunnitellut ohjaukset. Muutamissa kohdissa mä alkuun hoppusin ja hätäilin ja jouduttiin ottamaan ne kohdat uudelleen. Mutta loppuen lopuksi tehtiin puhdasta pätkää, kun mä maltoin rauhoittua. Ja Elvarilla oli hubaahabaa! =D

Palataanpas sitten vielä hetkeksi kuvien muodossa erkkaritunnelmiin. Kuvista iso kiitos Tuomisen Satulle!

Mamma myhistelee Nanelle


Nane tuomarin syynissä


"Kukkuu kuka siellä, onko se Satu?!"


"Hei, se olen minä täällä, Nane!"


Ja sitten naurettiin tuomarille


Nane poseeraa mamman kera


Pikku-Nane niin täpäkkänä


Erkkaritunnelmissa, Nane med mamma


Dea Eran handlauksessa


Näin Neena näyttää kauniit korvansa ;)


Pikku-Prinsessan iloinen askel


Lopuksi mamman ERInomaiset mupsuset <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti